FAQ

Hvor sikre er mine oplysninger hos Onsidebetting.dk?

Dine personlige oplysninger beskyttes naturligvis af vores høje standarder for sikkerhed, men ligeledes er du sikret via de lovgivningsmæssige krav. Du kan se mere under Regler og Vilkår på vores hjemmeside.

På hvilke platforme er Onsidebetting.dk til rådighed?

Du kan benytte Onsidebetting.dk på pc, mobil og tablet.

Hvilke indbetalingsmetoder har i hos Onsidebetting.dk?

Du har mulighed for at indsætte penge på din spilkonto via bankoverførsel eller via VISA og MasterCard. Du kan læse mere under Regler og Vilkår på vores hjemmeside.

Jeg har ikke fået min udbetaling endnu

Hvis du ikke har modtaget din udbetaling endnu, kan det være vi ikke har de nødvendige oplysninger til at gennemføre transaktionen. Du kan læse mere under Regler og Vilkår på vores hjemmeside eller du kan kontakte support@onsidebetting.dk.

Min betaling bliver afvist

Du har mulighed for at indsætte penge på din spilkonto via bankoverførsel eller via VISA og MasterCard. Hvis du stadig oplever problemer, kontakt da venligst support@onsidebetting.dk.

Kan jeg sætte grænser for mit spil på Onsidebetting.dk?

Ja. Du har som spiller mulighed for selv at fastsætte maksimale daglige, ugentlige og månedlige grænser for overførsel fra bankkonto til konto. Alle overførselsgrænser kan – indenfor den eventuelle maksimale ramme – til enhver tid hæves og sænkes af spilleren. En hævet grænse vil dog først træde i kraft efter 24 timer, mens en sænket grænse derimod træder i kraft med det samme. Du kan læse mere under Ansvarligt Spil på vores hjemmeside.

Kan jeg udelukke mig fra spil på Onsidebetting.dk?

Ja. Du kan som spiller selv spærre for spil enten midlertidigt eller permanent. Ved midlertidig udelukkelse vil kontoen blive spærret i minimum 30 dage. Ved endelig udelukkelse, lukkes kontoen og kundeforholdet ophører. Disse funktioner findes under “Min side”.

Du kan også vælge en kortere spillepause (afkølingsperiode) på 24 timer. I denne periode vil kontoen være spærret indtil den genåbnes automatisk efter udløb af de 24 timer. Du kan læse mere under Ansvarligt Spil på vores hjemmeside.

Hvad er en midlertidig konto?

Såfremt der er uoverensstemmelser mellem de afgivne oplysninger, og de oplysninger der fremgår af CPR-registret, vil kontoen være midlertidig, indtil uoverensstemmelsen er blevet undersøgt og afklaret. At en konto er midlertidig betyder:

  • Hvis spilleren ikke, på Onsidebettings opfordring, inden 30 dage har fremsendt nødvendig dokumentation for, at oplysningerne er rigtige, lukkes den midlertidige spilkonto.
  • Der kan ikke udbetales midler fra en midlertidig spilkonto til spilleren.
  • En spiller kan højst indbetale 10.000 kr. til en midlertidig spilkonto.

Du kan læse mere om midlertidig konto under Regler og Vilkår på vores hjemmeside.

Jeg vil gerne skifte mit kodeord/Jeg har glemt mit kodeord

Hvis du gerne vil skifte dit kodeord, trykker du på knappen ”Glemt kodeord?”, når du vil logge ind. Derefter følger du instruktionerne og opretter et nyt kodeord.

Min konto er spærret. Hvordan åbner jeg den igen?

Hvis du har valgt at spærre din konto midlertidigt, vil din konto automatisk blive åbnet efter den valgte periode ophører. Vi har ikke mulighed for at åbne den før tid. Hvis du ikke selv har valgt at spærre din konto, kontakt da venligst support@onsidebetting.dk.

Jeg kan ikke oprette en konto

Kontakt venligst support@onsidebetting.dk, hvis du oplever problemer med at oprette en konto.

Jeg kan ikke logge ind på min konto

Der kan være flere årsager til, at du ikke kan logge ind på din konto.

Forkert kodeord

Du kan have for mange mislykkedes forsøg på at logge ind, hvilket gør at din konto lukker midlertidigt. Vent ti minutter, og prøv igen.

Du har udelukket dig selv

Hvis du har udelukket dig, kan du først logge ind når den valgte periode er ovre. Vi har ikke mulighed for at lukke dig op før tid.

Din konto er ikke tilgængelig

Tjek venligst om du har fået en mail med informationer om, at du enten skal aktivere din konto eller at vi er i gang med at verificere dine dokumenter.

Kontakt venligst support@onsidebetting.dk, hvis du stadig oplever problemer med at logge ind på din konto.

Kan jeg spille når jeg er i udlandet?

Nej. Onsidebetting.dk har kun tilladelse til at udbyde spil i Danmark. Spil via Onsidebetting.dk under ophold i udlandet, kan derfor være forbudt i henhold til det pågældende lands lovgivning.

Mit spil går pludselig i stå/skærm fryser

Alle data bliver lagret og du kan normalt løse problemet ved at rydde cookies og andre websitedata fra din browser, hvorefter spillet vil fortsætte hvor det slap. Hvis spillet fortsat ikke virker, skal du kontakte os på support@onsidebetting.dk.

Hvordan placerer jeg et væddemål?

  1. Vælg den kamp du ønsker at spille på
  2. Vælg det udfald du ønsker at spille på
  3. Vælg beløb og tryk Placer væddemål
  4. Afvent at væddemålet er bekræftet som gennemført

Hvordan placerer jeg et kombivæddemål?

  1. Vælg de kampe du ønsker at spille på
  2. Vælg de udfald du ønsker at spille på
  3. Vælg beløb og tryk Placer væddemål
  4. Afvent at væddemålet er bekræftet som gennemført

Jeg vil gerne spille på en kamp, men kan ikke finde den?

Vi bestræber os på at dække de fleste kampe og events, og har et stort og bredt udbud af kampe. Kan du ikke finde den begivenhed/kamp du ønsker at spille på, så prøv eventuel at benytte vores søgefunktion, placeret oppe i venstrehjørne. I søgefunktionen kan du søge på holdnavn, begivenhed eller liganavn. Finder du fortsat ikke kampen, kan dette skyldes den er aflyst, grundlag for mistænkeligt spil eller vi af andre årsager ikke ønsker at tilbyde på spil på kampen.

Hvordan redigerer jeg et væddemål?

Når et væddemål er placeret og accepteret, er der ingen fortrydelsesret forbundet med spillet. Du kan som oftest benytte funktionen CASH OUT hvor du kan tage dit indskud tilbage, modregnet et mindre cut.

Jeg er uenig med afgørelsen af væddemålet

Vi benytter officielle kilder til afgørelsen af vores væddemål. Du kan læse mere under Spilleregler på vores hjemmeside. Er du fortsat uenig med afgørelsen, bedes du kontakte vores kundesupport.

Jeg har ikke modtaget min bonus

Tjek venligst Regler og Vilkår for bonussen, om du kvalificerer dig til at modtaget bonustilbuddet. Hvis du stadig oplever problemer med at modtage bonussen, kontakt da venligst vores kundesupport.

Jeg er i tvivl om reglerne til en sportsgren

Du kan læse alle regler på de sportsgrene vi udbyder spil på, under Spilleregler på vores hjemmeside.

Hvordan ser jeg mine tidligere spil?

Du kan både finde dine igangværende spil samt dine afsluttede spil. Du kan finde det under din bruger, under fanen Væddemålshistorik.